5 motive care ar trebui sa te convinga sa apelezi la o agentie de AdWords

# Pot rula propria mea campanie Google Ads, de ce ar trebui sa va platesc? Google Ads prin agentie vs. Google Ads in house

Companiile care se bazeaza pe promovarea platita Google Ads se confruntă mereu cu decizia de a angaja o agentie externa care sa gestioneze activitatea pentru ei sau sa isi construiască propria echipa interna. Pana de curand, o mare parte a managerilor sau a detinatorilor de business prefera ultima varianta, insa in ultimul timp balanta a inceput sa se reechilibreze.

Decizia nu este usoara, mai ales pentru ca provocarea majora a PPC este complexitatea sa, ceea ce face ca resursele sa fie extrem de solicitante. Gestionarea campaniilor este o activitate cu norma intreaga, iar atunci când este făcuta în mod corespunzator poate fi extrem de profitabilă si sa aduca venituri consistente.

Noi ne-am propus sa iti expunem principalele motive pentru care sa iei in considerare colaborarea cu o agentie specializata si certificata Google Ads. Iata cele 5 motive pe care nu poti sa le treci cu vederea in asigurarea succesului spre conversii si clienti mai multi:

# TIMPUL este pretios

Oricine a incercat sa contacteze Google sau Facebook pentru solutionarea unei probleme a contului a constatat ca raspunsul vine intarziat, daca nu chiar deloc. Unde mai pui ca de multe ori intr-o varianta standard, care nu ajuta cu mai nimic. Datorita statusului de partener Google, o agentie specializata poate obtine rapid o persoana reala la telefon pentru a aborda problemele de politica, nereguli si multe alte elemente de asistenta. Totul in timp record, fara a afecta bunul mers al campaniilor.

#Google Ads se SCHIMBA constant

Anul 2017 a marcat numeroase schimbari pentru platforma Google Ads, printre care amintim:

  • O noua interfata care inca da de furca multor advertiseri
  • Trecerea definitiva la anunturi extinse
  • Excluderea si adaugarea de noi extensii
  • Schimbari la nivel de bidding si targetare
  • Google Attribution
  • Introducerea in noua interfata a ,,Landing Page” pentru a vedea cum paginile de destinatie performeaza

                                                        …si altele

Google Ads se reinventeaza mereu iar pentru a tine pasul este nevoie de oameni care se informeaza constant si aplica corect noile reglementari. Despre decizii gresite in cont si impactul lor am scris cu o alta ocazie, iar daca vrei sa afli mai multe da click aici.

#EXPERTIZA

O agentie specializata PPC are angajati care au trecut prin examenele de certificare Google Ads, examene care demonstreaza aptitudinile si competentele in ceea ce priveste publicitatea online. In plus, beneficiaza periodic de training-uri si workshop-uri si sunt mereu pusi la curent cu noile tendinte si instrumente necesare derularii cu succes a campaniilor tale.

# EXPERIENTA

Daca alegi sa atribui promovarea PPC unei agentii, poti fi sigur ca in spate nu se afla un singur om, ci o intreaga echipa de specialisti. De regula, task-urile sunt impartite si fiecare persoana lucreaza la o parte bine definita, iar la final proiectul este supus unui feedback extensiv pentru a fi adus la cea mai buna varianta.

Mai mult, ia in calcul ca strategia si implementarea campaniilor este realizata de persoane care s-au mai confruntat anterior cu situatii similare si care pot avea know-how relevant chiar pe domeniul in cauza.

#COSTURI REDUSE pe termen lung

Sa angajezi un singur om de marketing poate parea varianta cea mai accesibila financiar. Trebuie insa sa ai in vedere faptul ca o persoana cu experienta relevanta si cu rezultate dovedite este scumpa, iar in educatia unui incepator trebuie sa investesti multe resurse si timp. Mai mult, poti intampina dificultati cu fluctuatia de personal, si sa gasesti oameni noi nu este deloc usor.

Daca apelezi la o agentie, avantajul major este ca platesti o singura data pe luna si, dupa ce s-au stabilit clar obiectivele de comun acord, esti sigur ca vei primi rezultatul dorit. Vei beneficia atat de serviciile contractate, cat si de consultanta atat in domeniul PPC, cat si in altele conexe.

Asadar, ce alegi?

Daca te-ai hotarat ca solutia cea mai potrivita pentru tine este sa apelezi la o agentie specializata in Google Ads, iti stam mereu la dispozitie. Afla mai multe despre noi si nu ezita sa ne contactezi!

Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.