Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
AdWords Update: Converted Clicks vs Conversion (1-per-click)
Dupa cum probabil ai observat deja, Google a implementat pe 25 februarie 2014 o modificare extrem de importanta in modul de raportare a rezultatelor in platforma Google Ads: Conversion (1-per-click)/ (many-per-click) au disparut si au fost inlocuite de indicatorii Converted Clicks si Conversions.
In urma acestor modificari, daca urmareai cu sarguinta indicatorul Conversion (1-per-click) pana acum, ca si noi, este foarte probabil ca recent sa fi observat si o descrestere in numarul de conversii, mai ales daca gestionezi o campanie pentru un magazin online.
Ce inseamna noii indicatori si de ce apare acum un numar mai mic de conversii?
Pe scurt, indicatorii noi pot fi intelesi dupa cum urmeaza:
Converted Clicks = clienti unici sau de cate ori o singura persoana a efectuat o conversie pe site (a plasat o comanda, a completat un formular etc.). Acest indicator este foarte important atunci cand vrei sa masori cati clienti/prospecti unici iti genereaza campania.
Conversions = numarul total de conversii sau numarul total de vanzari/cereri de oferta venite direct din campanie. Acest indicator te ajuta sa masori care este numarul total de vanzari sau de cereri de oferta venite prin intermediul Google Ads, indiferent de persoanele care au facut actiunea pe site.
O sa dau si un exemplu dintr-o campanie curenta din e-commerce.
In campania acestui client primul ad group a generat in ultimele 14 zile, in total, 134 de vanzari online (Conversions), insa in coloana Converted Clicks apar doar 81 (cost/converted click va fi aici si mai mare, evident). Acest lucru se intampla pentru ca aceeasi persoana a efectuat mai multe comenzi online in decursul a 30 de zile. Ceea ce e important de retinut este ca toate cele 134 de comenzi au venit din campania Google Ads, iar campania a generat in ultimele 14 zile 81 de clienti unici noi pe ad group-ul despre care discutam.
Aceasta modificare are, deci, un impact mare in ceea ce priveste masurarea rezultatelor si optimizarea campaniilor, care acum pare ca va fi mult mai flexibila si mai usor de adaptat pentru fiecare tip de business in parte.
Daca vrei sa afli mai multe despre update, iti recomandam filmuletul de mai jos: