Context:
- Universitatea Athenaeum este una dintre primele universitati particulare din Romania, infiintata in Bucuresti in 1990.
- In perioada inscrierilor din anul 2o13, Athenaeum a comunicat cu viitorii studenti folosind atat canale de comunicare offline, cat si online.
- Echipa Today’s a contribuit la eficientizarea prezentei online a universitatii pentru a genera cat mai multe “lead-uri” interesate de inscrierea la o universitate particulara.
Obiective:
- Generarea de prospecti interesati de inscriere la universitate
- Pastrarea unei pozitii competitive pe search la costuri cat mai bune
Solutii:
- Implementarea script-ului pentru masurarea conversiilor (generare de lead) prin inregistrarea unei actiuni pe website considerate relevante (vizualizarea datelor de contact).
- Identificarea cautarilor ce exprima un interes de inscriere la universitate si translatarea acestora in liste de cuvinte-cheie relevante.
- Excluderea cautarilor irelevante prin folosirea cuvintelor-cheie negative
- Extinderea listei initiale de cuvinte-cheie cu cele ce faceau referire la universitati competitoare
- Setarea unei campanii de Remarketing in Display Network, complementara celei de pe Search Network
- Folosirea extensiilor de anunt pentru cresterea CTR-ului
Rezultate:
- Rata de conversie de 6.98% pe search
- Rata de conversie de 11.25% pe remarketing
- Managementul costurilor prin mentinerea CPC-ului sub 0,40 RON pentru o pozitie medie pe search de 1.6
- Rata de conversie de 3x mai mare prin licitarea pe cuvinte-cheie legate de numele competitorilor directi
- Reducerea costurilor prin folosirea cuvintelor-cheie negative