Context:
- Universitatea Athenaeum este una dintre primele universitati particulare din Romania, infiintata in Bucuresti in 1990.
- In perioada inscrierilor din anul 2o13, Athenaeum a comunicat cu viitorii studenti folosind atat canale de comunicare offline, cat si online.
- Echipa Today’s a contribuit la eficientizarea prezentei online a universitatii pentru a genera cat mai multe “lead-uri” interesate de inscrierea la o universitate particulara.
Obiective:
- Generarea de prospecti interesati de inscriere la universitate
- Pastrarea unei pozitii competitive pe search la costuri cat mai bune
Solutii:
- Implementarea script-ului pentru masurarea conversiilor (generare de lead) prin inregistrarea unei actiuni pe website considerate relevante (vizualizarea datelor de contact).
- Identificarea cautarilor ce exprima un interes de inscriere la universitate si translatarea acestora in liste de cuvinte-cheie relevante.
- Excluderea cautarilor irelevante prin folosirea cuvintelor-cheie negative
- Extinderea listei initiale de cuvinte-cheie cu cele ce faceau referire la universitati competitoare
- Setarea unei campanii de Remarketing in Display Network, complementara celei de pe Search Network
- Folosirea extensiilor de anunt pentru cresterea CTR-ului
Rezultate:
- Rata de conversie de 6.98% pe search
- Rata de conversie de 11.25% pe remarketing
- Managementul costurilor prin mentinerea CPC-ului sub 0,40 RON pentru o pozitie medie pe search de 1.6
- Rata de conversie de 3x mai mare prin licitarea pe cuvinte-cheie legate de numele competitorilor directi
- Reducerea costurilor prin folosirea cuvintelor-cheie negative
Prof. Univ. Dr. Emilia Vasile | Rector Universitatea Athenaeum Bucuresti
“Multumesc frumos pentru sprijin. S-au simtit rezultatele campaniei si ar fi fost foarte bine daca incepeam promovarea prin Google Ads mai din timp. Ne dorim sa lucram cu dumneavoastra in continuare incepand din primavara.
Multumesc pentru colaborare!”






"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."

