Prin campania de Facebook Retargeting pentru website-ul cautceas.ro, am obtinut
o rata de conversie de 3x mai mare decat cea din Google Ads Remarketing, pastrand
aceeasi suma cost-per-click.
Mircea Ghidanac, Administrator CautCeas.ro
“Parteneriatul CautCeas.ro – Todays a inceput sa dea rezultate inca din primele saptamani cand numarul de vizitatori/vanzari a inceput sa creasca
considerabil. Avem doar cuvinte de lauda si cu siguranta parteneriatul va
fi unul de lunga durata.”
Context:
- Cautceas.ro este un magazin online ce se ocupa cu vanzarea de ceasuri originale de la brand-uri cunoscute precum Yves Camani, Casio, Tissot, Detomaso, Guess, Timex samd.
- In 2013 Today’s a inceput promovarea acestui site atat pe Google, cat si pe Facebook, scopul fiind cresterea vanzarilor online si dezvoltarea afacerii.
Obiective:
- elaborarea unei strategii multi-canal pentru promovarea produselor
- imbunatatirea ROI-ului prin mentinerea unui cost-pe-achizitie in cadrul unor limite prestabilite
- achizitionarea de clienti noi prin intermediul unor instrumente de marketing online complementare
Solutii:
- crearea si optimizarea unei campanii Google Ads Search, targetand cuvinte-cheie profitabile pentru afacere, cu focus mare pe cuvinte-cheie legate de brand si pe long tail.
- crearea si optimizarea unei campanii Google Ads Remarketing pentru a creste rata de conversie si a eficientiza investitia
- folosirea unei campanii de Facebook Retargeting (prin Perfect Audience) pentru a maximiza conversiile pe baza traficului care deja a manifestat o intentie puternica de cumparare
- Crearea unor campanii sezoniere dedicate pentru Craciun si Black Friday
Rezultate:
- CTR mediu pe search de 14.38% si mentinerea CPC-ului sub 0.40 RON
- Cost pe conversie cu 38% mai mic pe cuvintele cheie long tail, in Google Ads
- In urma introducerii campaniei de Facebook Retargeting ca instrument complementar campaniilor Google Ads, rata de conversie a crescut cu 32%
- Costurile CPC pe Facebook Retargeting similare cu Google Ads Retargeting
- Rata de conversie pe Facebook Retargeting de 3x mai mare fata de cea din Google Ads Retargeting.
- Costul pe conversie (pentru conversiile CTC, “click-through-conversion”) de 2.3x mai mic in Facebook Retargeting fata de Google Ads Retargeting.
Articole recomandate de pe blog:
About Marius Lazarescu
Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web.
A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.