Dupa 30 de zile de la preluarea campaniei de catre Today’s, domo.ro a inregistrat o crestere cu +40% a ratei de conversie si costuri de 3.5x mai mici in campaniile Google Ads Search.
Context:
- DOMO este un jucator de top din piata de retail electroIT din Romania, cotat in 2013 al treilea de pe piata locala, dupa cifra de afaceri.
- In 2013, Today’s a realizat un audit pentru DOMO.ro, analizand peste 50 de elemente unice si identificand aspectele care puteau fi imbunatatite in campania Google Ads. In urma auditului, DOMO.ro a decis externalizarea serviciilor de PPC marketing catre Today’s.
Obiective:
- Optimizarea campaniei pentru cresterea numarului de conversii
- Cresterea ratei de conversie la nivelul categoriilor de produse
- Reducerea costului pe conversie
Solutii:
- Restructurarea completa a campaniilor de search si segmentarea acestora pana la nivel de produse si subcategorii in campanii si ad group-uri foarte targetate.
- Construirea a minim doua anunturi text per ad group pentru a permite A/B testing-ul (+ setate pentru afisare egala).
- Pentru cele mai profitabile categorii de produse din portofoliul DOMO.ro, echipa Today’s a identificat cuvintele-cheie care exprima intentiile cele mai mari de cumparare, ajungand in prezent la peste 85,000 de cuvinte-cheie.
- Complementar, a fost setata o campanie Dynamic Search Ads si o campanie de Remarketing in Google Display Network targetate, de asemenea, la nivel de categorii si subcategorii.
- Pentru a avea siguranta ca anunturile sunt afisate pentru cautari relevante si pentru a reduce cat mai mult costurile, au fost setate peste 5,900 de cuvinte-cheie negative la nivelul campaniilor si peste 27,800 de cuvinte-cheie negative la nivelul ad group-urilor.
- Au fost setate extensii de anunt atat la nivelul campaniilor, cat si la nivelul ad group-urilor pentru un plus de relevanta
- Optimizarea CPC-urilor la nivel de categorie si subcategorie de produs pentru a controla costurile
- Separarea tuturor cuvintelor-cheie legate de brand (inclusiv “televizor samsung domo” sau “samsung galaxy i9000 domo ro”, nu doar “domo” sau “domo.ro”) intr-o campanie dedicata pentru un control cat mai bun al costurilor si o monitorizare cat mai precisa a ratei de conversie pe categorii de produse. Separarea a fost facuta utilizand listele de cuvinte cheie negative.
Rezultate:
- Cresterea ratei de conversie pe categoriile de produse cu +40%
- In prima luna de la preluarea campaniei, DOMO.ro a inregistrat cu +350% mai multe conversii (Conv. 1-per-click) pe zi (linia portocalie).
- Costuri pe conversie de 3.5x mai mici (linia albastra) in prima luna de la preluarea campaniei.
Stefania Neagu | Online Marketing Manager, DOMO
“Lucram cu echipa Today’s inca din noiembrie 2013 cand Marius Lazarescu si Alexandra Zaharia au venit prima data la Domo pentru un audit al contului nostru Google Ads. Pe atunci cautam un nou partener care sa se ocupe de managementul campaniilor Google Ads. Desi am pastrat vechiul cont cu tot istoricul, Today’s a facut un setup nou, a segmentat diferit campaniile si dupa primele 30 de zile deja am inceput sa vedem o crestere in performanta generala a contului: rata de conversie a crescut cu 40%, iar costul pe conversie era de 3 ori mai mic decat in lunile precedente. Campaniile noastre search, display si remarketing inca au performanta foarte buna, iar echipa mereu are un timp de raspuns rapid, implementeaza setari noi si campanii noi mereu la deadline si mereu intr-un mod eficient.”
Citeste recomandarea originala in limba engleza
aici.
Articole recomandate de pe blog:
About Marius Lazarescu
Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web.
A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.