Context:
- EliteDent este o clinica stomatologica infiintata in 2001 ce ofera o gama larga de servicii stomagologice, de la radiologie, pana la chirurgie si estetica dentara.
- EliteDent a apelat la echipa Today’s pentru a ajunge la potentiali pacienti ce cauta pe Google servicii stomatologice si pentru a creste numarul de programari lunare.
Obiective:
- Generare de lead-uri (prospecti) pentru programari
- Asigurarea profitabilitatii campaniei prin mentinerea costului pe achizitie sub 120 RON.
Solutii:
- Construirea unei campanii targetate pentru Google Search Network, axata pe cuvinte-cheie long tail, specifice procedurilor stomatologice realizate de clinica
- Excluderea promovarii pentru cuvinte-cheie generale (exemplu: “clinica stomatologica bucuresti”) in cazul carora costurile de generare ale unui lead sunt mai mari.
- Masurarea conversiilor pe website pentru a identifica lead-urile generate
- Construirea unei campanii de Remarketing pentru Google Display Network pentru a ajunge la cei care au vizitat website-ul, dar nu au convertit.
- Optimizarea campaniei de Search pentru un Quality Score de peste 8/10 pentru costuri pe click (CPC) cat mai mici
- Optimizarea in functie de conversii pentru un control maxim al costurilor pe generare de lead.
Rezultate:
- Campania a generat lead-uri la un cost cu 38% mai mic decat maximul agreat
- Rata de conversie medie de 1.90%
- Campania de Remarketing a inregistrat o rata de conversie de 5x mai mare decat campania de Search
- Costul de generare al unui lead din campania de Remarketing a fost de 15x mai mic decat cel al campaniei de Search.