Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
Cum ii explici unui client ce este Adwords daca nu a auzit de Adwords pana acum?
Adesea in aceasta industrie dai peste clienti care nu sunt familiarizati cu Google Ads- li se pare un instrument bizar, nu inteleg procesul din spate, sau confunda PPC (sau SEM) cu SEO.
In asemenea situatii, cel mai important este ca lasi la o parte termenii tehnici, sa nu iti etalezi cunostiintele de specialist, ci mai degraba abilitatile de consultant. Trebuie sa ii explici ce inseamna Google Ads si cum il poate ajuta sa isi creasca businessul.
Astfel, trebuie sa ai o abordare bazata pe beneficii. Pana la urma clientul vrea sa stie cum va creste afacerea lor in urma realizarii unei campanii de Google Ads, vrea rezultate, nu il intereseaza la fel de mult detaliile tehnice din spatele cortinei care pana la urma tin de tine, expertul in domeniu.
Pregateste un “elevator pitch”, o prezentare scurta care explica clar si simplu ce este PPC si/sau Google Ads, si care sunt principalele beneficii.
Dupa aceea, este important sa ii demonstrezii clientului faptul ca Google Ads ajuta procesul de marketing si ca poate fi o sursa de profit majora. El trebuie sa stie ca o conversie realizata in urma unui anunt adwords se poate transforma in lead si apoi intr-o vanzare. De exemplu, ii poti explica ca o persoana care vede anuntul lui pe Google si va da click pe link devine automat un posibil comparator/client, deoarece poate realiza exact actiunea pe care o doreste (cumparare, cerere oferta, telefon, etc)
O astfel de abordare te va ajuta pe tine, ca agentie sau ca profesionist, sa te diferentiezi fata de competitie, si sa le castigi increderea.
Pentru final, un mic bonus care speram sa te ajute pe viitor in relatiile cu clientii
Dictionar explicativ pentru clientii noi in Google Ads
AdGroups: “Grupuri de anunturi”- Categorii ce contin cuvintele cheie potrivite campaniei de promovare, impartite in functie de subiect, complexitate, atribut, beneficiu, etc.
Keywords: “Cuvinte cheie”- Cuvintele care se introduc in motorul de cautare si care declanseaza anunturile pentru produsele/serviciile respective.
Match Type– “Tipuri de potrivire”- Daca va avea curiozitatea sa se uite pe campanie, clientul te va intreba, probabil, de ce ai pus aceleasi cuvinte de trei ori. Explica-i ca exista trei tipuri de potrivire pentru cuvinte, trei cazuri, sa le spunem. De exemplu, cel Exact este pentru persoanele care cauta cuvintele cheie in exact aceasi forma pe care ai trecut-o in grup, pe cand cei care au pus la plural vreun cuvant sau au adaugat unul intre doua cuvinte este Phrase sau Broad, dupa caz.
Ads– “Anunturi”- Google traduce “ad” ca si “anunt”, nu “reclama”. Este destul de simplu, nu? Un anunt este textul care apare atunci cand o persoana cauta “produs slabit”, de exemplu, si pe prima pagina vede cele 7-10 texte de sus si de pe marginea paginei Google. Aceste texte sunt “anunturi” care promoveaza produsul/serviciul respectiv.
Conversion: “Conversie” sau “Actiunea pe care doriti ca oamenii care intra pe site-ul dvs sa o indeplineasca: sa completeze un formular, sa cumpere un produs, sa sune la un numar de telefon, sa ceara o oferta, etc”