Este vorba despre bine-cunoscutul tip de anunt care apare in coloana din dreapta care in curand va fi mult mai mare si mai vizibil.
Noul format a fost gandit sa pastreze proportia anunturilor de pe newsfeed, iar Facebook declara ca, in testele preliminare, noua dimensiune si noua organizare a ad-urilor ar aduce un engagement
de 3x mai mare.
Cum arata acum:
Cum vor arata in curand:
Care vor fi schimbarile?
- Imaginea va fi mai mare, pastrand proportiile anunturilor de pe newsfeed
- Numarul anunturilor din dreapta va fi restrans
- Acest format va fi folosit si pentru anunturile de tip retargeting
- In partea de setup se va putea folosi acelasi format si pentru newsfeed si pentru coloana din dreapta, pentru a facilita urcarea anunturilor
- Spatiul publicitar fiind mai restrans, ne putem astepta la o crestere a CPC-urilor
Noile tipuri de anunturi vor fi lansate in curand si din august vor fi implementate definitiv.
Articole recomandate de pe blog:
About Marius Lazarescu
Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web.
A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.