Exemplu #1. Ai un magazin online pe care il promovezi deja prin Google Ads, iar scopul tau principal este sa cresti vanzarile. Retargetarea audientei care viziteaza magazinul tau folosindu-te de informatiile pe care le ai la dispozitie din Google Ads te ajuta sa cresti rata de conversie. Exemplu #2. Vinzi produse de nisa pentru care nu sunt volume de cautare foarte mari, iar cei interesati de ele sunt mai greu de identificat (spre exemplu: produse pentru ingrijirea cailor). Daca un utilizator intra astazi pe website si cauta produse pentru ingrijirea blanii calului, dar nu cumpara nimic, prin FBX ii poti reaminti de magazinul tau pentru a-l aduce inapoi in magazin si a-l convinge sa ia decizia de cumparare. Exemplu #3. Scopul tau este sa fidelizezi cumparatorii astfel incat sa cumpere si a doua sau a treia oara produse din magazinul tau. Spre exemplu, poti retargeta pe Facebook utilizatorii care au cumparat de pe website-ul tau detergenti de vase bio pentru a le reaminti sa cumpere tot de la tine acelasi produs sau produse asemanatoare (detergent automat bio, balsam de rufe bio etc.). Ceea ce probabil vor face daca au fost multumiti de prima achizitie. Ca sa ii convingi poti chiar sa le oferi un cod special de reducere, pentru ca stii ca acest mesaj va ajunge numai la cei care sunt clientii tai.
Desigur, sunt si situatii in care Facebook Exchange poate sa nu fie cea mai buna alegere. Spre exemplu, daca ti-ai propus sa maresti comunitatea de fani de pe Facebook, atunci anunturile sponsorizate clasice sunt alegerea potrivita. Sau daca afacerea ta este una noua si doresti sa afle cat mai multa lume de ea, atunci retargetingul nu te ajuta foarte mult fiindca astfel ajungi tot la cei care deja stiu de tine. In acest caz o campanie Google Ads se dovedeste a fi utila. Cum poti folosi Facebook Exchange? Spre deosebire de clasicele Facebook Ads, Facebook Exchange nu poate fi accesat printr-o platforma pusa la dispozitie oricarui utilizator cu cont (asa cum este Google Ads, de exemplu). Pentru a folosi acest serviciu trebuie sa lucrezi cu un tert care pune la dispozitie un instrument aprobat de Facebook. Iar momentan, tertii nu sunt foarte numerosi. Perfect Audience ofera un astfel de instrument pe care il incercam in prezent pentru clientii Today’s. In concluzie: de ce sa folosesti Facebook Retargeting? 1. Afisezi anunturi relevante pe cea mai utilizata retea sociala 2. Comunici exact cu publicul care a fost interesat de produsele sau serviciile tale 3. Cresti rata de conversie, complementand alte eforturi de promovare in online 4. Le reamintesti clientilor tai de produsele sau serviciile tale pentru a-i fideliza 5. Platesti doar cand utilizatorul da click pe anunt si nu in functie de numarul de afisari 6. Cresti semnificativ ROI-ul 7. Monitorizezi in amanunt totul, de la afisari si numar de click-uri, pana la conversii.Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari