Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
After Google CEE Agency Day @Budapest
Intre 12 si 14 mai Google a organizat in Budapesta CEE Agency Day, un eveniment dedicat agentiilor de top din Europa Centrala si de Est. Miercuri noapte ne-am intors in Bucuresti, deci hai sa povestim cat inca toate lucrurile sunt proaspete in minte.
Prin urmare:
Cum a fost in Budapesta?
Frumos!
Ce am invatat de la conferinta?
Am vrut sa ajung mai repede aici. Sa luam, pe rand, lucrurile care ni s-au parut cele mai interesante:
1. Cateva statistici interesante si estimari referitoare la traficul de date, bugete investite si impactul dispozitivelor mobile:
2. Modul in care Amazon foloseste strategia preturilor dinamice (linia roz) in functie de comportamentul cumparatorilor la diferite ore din zi: adica o crestere a preturilor in intervalele orare in care inregistreaza cel mai mare boom al cumparaturilor.
3. Romania este pe locul 4 in Europa Centrala si de Est in ceea ce priveste folosirea ad-urilor video pe YouTube (dupa Polonia, Cehia si Ungaria).
4. Pentru campaniile de Remarketing (din e-commerce, dar nu numai) este recomandata folosirea unor mesaje (sau chiar landing page) dedicate pentru utilizatorii care au parasit website-ul si au revenit. O strategie complexa de Remarketing poate ajuta la cross-selling, up-selling si fidelizarea clientilor.
5. Au fost prezentate cateva studii de caz referitoare la folosirea strategiilor de licitare flexibila (cum ar fi, de exemplu, enhanced CPC si Target ROAS – o strategie noua ce vizeaza rentabilitatea medie a cheltuielilor publicitare). Poti afla mai multe despre aceste strategii de aici.
Au fost oportunitati de networking?
Da si probabil acesta a fost unul dintre cele mai interesante lucruri. La conferinta au participat aproximativ 280-290 de persoane de la agentiile de top din Europa Centrala si de Est cu care am avut sansa discutam pentru a afla mai multe despre alte piete din Europa si sa impartasim experiente din domeniu.
All work and no play?
Nici gand. Iesirile au fost foarte placute si nu pot sa nu mentionez cele 4 runde de laser tag de la Google Ground.
Una peste alta experienta a fost foarte placuta si suntem nerabdatori sa vedem ce au pregatit cei de la Google pentru CEE 2014.