Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
Despre ce am vorbit la Marketing Research Conference 2014
Pe 25 si 26 Iunie a avut loc conferinta Smark “Marketing Research Conference”, iar colegul nostru, Marius Lazarescu, a fost prezent in calitate de speaker la una dintre sesiuni.
In prima zi de conferinta, la panel-ul respectiv, s-au sustinut studii de caz digitale pentru IMM-uri, iar Marius le-a vorbit participantilor despre personalizarea experientei utilizatorilor in online.
Impreuna au descoperit care sunt metode practice care raspund la 2 intrebari esentiale: “De ce site-ul nu converteste?” si “Cum as putea sa personalizez experienta utilizatorului pentru a creste rata de conversie?”.
Printre altele, a vorbit despre
1. Mouseflow, un instrument util care permite monitorizarea activitatii unui utilizator pe pagina.
2. Personalizare in functie de cautarile pe care un posibil client le face pe Google. Marius a mentionat cazul unei firme de catering care si-a modificat site-ul astfel incat fiecare utilizator vedea alta pagina in functie de ce cautase initial pe Google.
3. Personalizare in functie de regiunea tarii din care face parte utilizatorul, un exemplu deja pus in practica de agentie pentru un produs naturist pentru cele 7 regiuni ale tari.
4. Retargeting personalizat- acesta targeteaza utilizatorii care au vizitat deja site-ul, dar au iesit fara sa actioneze. Retargetingul personalizat se poate realiza cu ajutorul cosului abandonat, de exemplu.
Conferinta “Marketing Research” continua si pe 26 Iunie. Pentru mai multe detalii accesati site-ul oficial al evenimentului.