Personalizarea website-ului pentru cresterea ratei de conversie

marketizator-ebookNumarul magazinelor online a crescut semnificativ in Romania, in ultima perioada, datorita costurilor de productie mai scazute. Cu toate acestea, nu toate inregistreaza performante. Iar acest lucru se datoreaza modului in care este gestionata comunicarea cu clientii sau cu potentialii clienti. Datorita dezvoltarii rapide pe piata din Romania, utilizatorii de Internet si clientii e-commerce au inceput sa-si contureze idei despre cum si-ar dori sa faca achizitii in mediul online, cum le-ar placea sa arate platforma pe care efectueaza plati online, etc. De asemenea, acestia au inceput deja sa respinga anumite oferte ale magazinelor online pe motiv ca sunt impersonale, dezavantajoase si nu corespund nevoilor lor. Daca pana mai putin timp, doar transmiterea unor simple mesaje prin e-mail marketing era esentiala, acum personalizarea lor si individualizarea experientei de achizitie au devenit o necesitate. Avand un peisaj e-commerce bogat in informatii, Marketizator a lansat recent un e-book prin care intentioneaza sa scoata la iveala beneficiile termenului “personalizare” in e-commerce. E-book-ul se numeste Web Personalization – The key to eliminate the fears of buying online, este gratuit si poate fi descarcat de pe site-ul lor, marketizator.com. In interiorul cartii electronice, veti gasi sfaturi aplicabile, scrise intr-un mod succint, dar explicativ si prietenos. Nu lipsesc nici graficele intuitive din care puteti extrage informatii foarte importante. Dupa ce veti parcurge e-book-ul, veti sti raspunsurile la urmatoarele intrebari:
  • Ce inseamna personalizarea web?
  • Care sunt pasii de incepere a unei afaceri pe Internet in cazul unui novice?
  • Care sunt semnificatiile termenului <personalizare web> si cum le poti utiliza pentru afacerea ta?
  • Cum te poate ajuta personalizarea web sa ajungi mai usor la obiectivele afacerii tale?
E-book-ul este impartit in sase capitole, in care puteti gasi informatii foarte interesante despre:
  • Segmentarea Audientei si personalizarea mesajelor in functie de nevoile clientilor
  • Segmentarea Audientei in functie de geo-locatie si personalizarea paginilor web
  • Importanta Interactiunii cu Audienta. Mesaje prompte la timpul potrivit
  • Personalizarea experientei de achizitie prin oferte personalizate
  • Personalizare prin e-mail.
  • Personalizare prin A/B Testing
La finalul e-book-ului, Marketizator propune o recapitulare in stil propriu: mark-1mark-2              
Distribuie acest articol!

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.