Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
Ai un magazin online? Vei recunoaste comportamentul clientilor tai
De multe ori auzim ca rezultatele studiilor din e-commerce facute pe esantioane din alte tari nu se aplica si la noi in Romania. Adevarat. Dar numai partial.
Multe lucruri tin de psihologia consumatorului online ca atare si nu de caracteristici socio-culturale. Chiar si oameni care vin cu un background cultural diferit si au stiluri de viata diferite se vor comporta in multe situatii la fel. Ia, spre exemplu, comportamentul mamei fata de copil sau flirtul. Chiar daca unele lucruri mici difera de la o cultura la alta, cele mai numeroase detalii comportamentale sunt pur si simplu ‘umane’ si pot fi regasite pretutindeni.
La fel se intampla si cu comportamentul celor care cumpara online, dupa cum ne demonsteaza multiplele elemente ce apar, in mod recurent, in majoritatea studiilor de caz locale si internationale.
Vouchercloud au facut un review pe baza mai multor studii aparute pe site-uri de specialitate si au intocmit un infografic ce explica cele mai des intalnite comportamente din online shopping.
Pentru a puncta doar cateva care ni s-au parut mai interesante si cu un impact foarte mare in ceea ce priveste campaniile de online marketing:
1. Un numar mare de fotografii si descrierile amanuntite ale produselor sunt 2 dintre factorii decisivi in luarea decizie de cumparare.
2. Clientii au mai mare incredere intr-un produs daca acesta are o prezentare video online. De asemenea, video-urile cresc sansa ca un client sa achizitioneze mai multe produse.
3. Majoritatea clientilor abandoneaza cosurile de cumparaturi pentru ca apar costuri in plus, de care nu stiau pana atunci.
4. Mai mult de jumatate dintre persoane vor cumpara, de regula, numai atunci cand apar promotii sau le sunt oferite vouchere.
5. Marea majoritate ia decizia de cumparare intre mai multe magazine care vand aceleasi tipuri de produse in functie de costurile de livrare.
http://incloud.vouchercloud.com/consumer-psychology-the-e-commerce-checkout/