Ponturi despre Google AdWords

Google Ads este cel mai bun in domeniul publicitatii pe Internet, dar numai daca stii cum sa il folosesti pentru a avea profit maxim. Asadar, ce trebuie sa faci mai exact pentru a obtine cele mai bune rezultate de la Google Ads?

1. Alege cu grija cuvintele cheie

Alege cuvintele-cheie care se potrivesc cel mai bine afacerii tale. De exemplu, daca vinzi imobiliare in Bucuresti, nu alege “imobiliare” sau “Bucuresti”, alege “imobiliare in Bucuresti”. Cuvintele-cheie sunt cele care iti asigura succesul in Google Ads.

2. Cauta cuvintele-cheie pe care le cumperi

Cauta cuvintele cheie pe Google si vezi ce competitie ai. Daca pagina pe care o gasesti nu are legatura cu afacerea ta, atunci cuvintele alese nu sunt inspirate.

3. Cauta indicii referitori la competitorii tai

Vezi ce cuvinte-cheie folosesc marile companii ce au succes in acesta piata.

4. Foloseste uneltele Google Ads

Uneltele Google sunt disponibile imediat ce ti-ai creat contul Google Ads. Tasteaza ceea ce cauti si vei gasi si cautari similare. Ai grija, insa, ca unele rezultate pot fi irelevante.

5. Foloseste cuvinte-cheie negative

Daca vinzi ceva, nu vrei ca oamenii sa iti gaseasca anuntul daca ei cauta ceva gratis. Adauga la Negative Keywords orice cuvinte care nu vrei sa fie asociate cu ceea ce vinzi.

6. Testeaza diferite pozitii

Ce importanta are pentru profitul tau daca te afli pe prima pozitie sau pe a treia? Depinde de creativitatea ta, de industrie si de cine mai liciteaza pe cuvintele tale cheie. Testeaza-ti creativitatea din fiecare pozitie si vezi care este cea mai eficienta. Retine si ca algoritmul de clasament al Google Ads functioneaza pe sistemul licitatie x CTR (click through rate).

7. Testeaza diferite anunturi

Scrie 2 sau 3 anunturi diferite si Google Ads le va alterna in grupul de anunturi. Anuntul care va aduce cel mai mare ROI este cel pe care ar trebui sa il alegi. Trebuie sa acorzi testului timpul necesar pentru a obtine rezultate statistice semnificative.

8. Alterneaza anunturile in mod egal

In setarile campaniei tale, una dintre optiuni este sa alternezi anunturile in mod egal sau sa lasi Google Ads sa optimizeze asta pentru tine si sa afiseze mai frecvent anunturile care au dat cele mai bune rezultate. Setarea implicita este ca Google sa optimizeze. Schimba-o. Google optimizeaza in functie de click-uri, nu de rata conversiei. Cu alte cuvinte, arata anuntul care aduce pentru Google mai multi bani, si nu pentru tine.

Estimeaza online campania ta Google Ads Consulta calculatorul de campanii Google Ads pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii Google Ads.  

About Marius Lazarescu

Marius Lazarescu este antreprenor, speaker, consultant marketing online, este certificat Google AdWords si are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web. A fondat agentia de marketing online Today's in 2005, agentie premier Google AdWords Certified Partner si Partener Etarget in Romania, agentia fiind cotata in top agentii ppc in Romania.