Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
Rapoarte AdWords in schimbare
Google Ads se afla in prin proces de modificare a rapoartelor. Daca inainte trebuia sa mergi in Reports pentru a le accesa, acum 3 dintre ele (Ad Group Performance, Campaign Performance, Account Performance) sunt inactivate si mutate in tab-ul de Campaigns.
Motivul? Google vrea sa creasca nivelul complexitatii acestora, adaugand unele noi. Pentru a nu avea o pagina de rapoarte prea incarcata le muta tinand cont si de usability of user.
Intr-adevar, in Campaigns ai acces la mai multe rapoarte punctuale pentru care nu trebuie sa te muti in Reports. De exemplu in tabul Keywords exista butonul See search terms care reprezinta echivalentul lui Search Query Performance. Simplu si accesibil, eu il folosesc frecvent ca sursa de keyworduri noi sau pentru negative.
Inca din martieGoogle a anuntat anuntat noile rapoarte “Google Ads Search Funnels”. Pentru a beneficia de ele trebuie sa fie facuta uniunea de conturi intre Google Ads si Analytics. Odata realizata, in subtabul Conversions exita butonul Search Funnels . Dai click pe el si vizualizezi rapoarte de analiza complexa a clickurilor care au dus la conversii. Asa cum anunta Google, pana acum datele erau raportate pentru ultimul click care a generat conversii. Noile rapoarte aduc un plus de informatii urmarind comportamentul userului pana la realizarea conversiei.
Sunt raporte complexe, implementate si manageriate de echipa de Analiza a Google. Personal le consider ca reprezintand un nou pas in realizarea si optimizarea campaniilor Google Ads. Evident informatia adusa este bogata si necesita studiu si skiluri de analiza. Totusi daca deciziile luate pe baza lor sunt corecte, putem asista la cresteri semnificative ale conversiilor.
Cel putin asa spune Google…