Reducerea costurilor Google Google Ads nu inseamna doar cheltuirea de bani mai putini pe campaniile Google Google Ads. Mai intai trebuie sa intelegi cum functioneza sistemul Google Google Ads, si dupa aceea poti face schimbari pentru a-ti optimiza performanta campaniei Google Ads, fara a cheltui vreun ban in plus.
Pentru inceput trebuie sa intelegi ca nu trebuie sa exagerezi atunci cand licitezi pentru un cuvant cheie pentru un anunt. Daca esti dispus sa oferi 100 de dolari pentru un cuvant cheie, este foarte posibil ca acesta sa nu capete o pozitie mai mare decat atunci cand ai oferi 20 de dolari pentru el. Totusi facand alte modificari in interiorul anuntului, optimizand formularea acestuia, adaptarea cuvintelor cheie la cerintele dvs, modificand pagina de aterizare, va puteti face campania Google Google Ads sa meraga mai bine, fara sa cheltuiti in plus.
Relevanta joaca un rol foarte important in ochii celor de la Google. De fapt relevanta este ceea ce cei de la Google incearca sa ofere in toate serviciile lor. Daca ei ar publica mereu rezultate pline cu nume de companii care liciteaza cel mai mult, cu totii ne-am uita mereu la produse gen Kraft, Pepsi, Coca Cola, Amazon si altele. Daca acesta ar fi cazul, atunci Google n-ar mai fi recunoscut ca cel mai bun motor de cautare, si Google Google Ads n-ar mai fi apreciat ca cel mai bun sistem de publicitate online, oamenii cautandu-si alte programe care sa le ofere servicii mai bune.
Asadar, pretul este doar o mica parte a problemei. Haide sa incercam sa imbuntatim relevanta anuntului, pt dvs, dar si pentru Google. Primul lucru pe care trebuie sa va asigurati ca il faceti este acela de a va asigura ca ati specificat url-ul paginii de aterizare celei mai relevante din website-ul afacerii dvs promovate in anunturile publicate in campania Google Google Ads. Daca veti promova componente de calculator, dar prin anunt veti redirectiona potentialii clienti catre pagina principala a site-ului dvs cu profil general IT, atunci acestia se vor intoarce pur si simplu catre pagina de rezultate, nedorind sa caute prea mult pentru sectiunea de componente de calculator. Atunci cand un potential client apasa butonul de Back pentru a se intoarce la pagina de rezultate, Google inregistreaza si scade valoarea paginii principale a acelui site.
Asadar asigurati-va ca folosti cuvantul cheie, componente de calculator in cazul de fata, atat in titlul anuntului cat si in cntinutul acestuia, si ca pagina cattre care se face redirectionarea are la baza cuvantul cheie folosit. Relevanta cuvintelor cheie si alegerea inspirata a acestora este forte importanta in campaniile Google Google Ads si ajuta foarte mult la scaderea costurior campaniilor.