- care sunt cei 7 indicatori Google Ads care va duc campania de la agonie la extaz
- cum sa va dati seama cand ai o campanie reusita (daca nu stiti sa interpretezi indicatorul #2, e posibil sa va imbatati cu apa rece… )
- de ce o campanie neprofitabila e uneori chiar mai buna decat una care aduce bani
- cum sa concurati profitabil pe o piata super-aglomerata – chiar daca costurile pe click sunt astronomice
- si multe, multe altele
Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari