Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
Sitelinks sau despre linkurile care iti cresc CTR
Daca ai un cont de Google Ads probabil esti preocupat de cum ar putea sa-ti creasca CTR-ul in campanie, altfel decat prin cresterea Bid-ului si a Quality Scorului.
Recent, Google a introdus o noua functie in aplicatie de Google Ads – Sitelinks. Functia o regasesti la tabul Settings – sectiunea Ad extensions.
Definitia oferita de Google este: “Sitelinkurile pentru anunturi reprezinta o functie pentru anunturile bazate pe cautare, care va permite sa includeti pana la patru linkuri suplimentare catre materiale aflate pe alte pagini de pe site-ul dvs. decat pagina de destinatie principala. Sitelinkurile sporesc valoarea anunturilor Google Ads prin prezentarea unor linkuri suplimentare, directionate si relevante, atunci cand sunt declansate de interogarile de cautare.”
Definitia mi se pare putin ambigua, si fara a suprinde principala sa calitate: cresterea numarului de clickuri. Explicatia este simpla: userul care introduce o cautare, va vizualiza pe langa anuntul tau o serie de linkuri din interiorul site-ului care ii pot starni curiozitatea, si va da click.
Linkurile din site cuprind pagina de destinatie si un text, limitat la 35 caractere.
Sa luam un exemplu. Avem un site de servicii de recrutare in strainatate. Este o optiune buna ca pe langa joburile promovate sa targhetezi si brandul corporate, in acest caz ATeam. Pentru a nu prezenta doar un serviciu, am adaugat linkuri din site.
Iata:
Rezultatele la doar dupa 3 zile de la aplicare: 8.97% fata de 8.55%, pe o perioada comparabila.
In timp, speram diferentele sa fie tot mai mari.
Aplica si tu si lasa un mesaj sa ne spui cum a functionat.