Website-urile au nevoie de trafic, iar website-urile de afaceri au nevoie de potentiali clienti. Ca proprietar de website, printre principalele scopuri ale tale va fi atragerea de trafic catre site. Exista numeroase metode de crestere a traficului. Se pot optimiza paginile pentru motoarele de cautare, se pot scrie articole care se pot integra in website, se pot folosi relatiile sociale pentru a crea un grup cunostinte pe internet s.a.m.d.
O metoda foarte importanta de crestere a traficului este Google Google Ads. Google Ads are o diferenta foarte importanta fata de celelalte metode subliniate mai sus. Google Ads costa. Tu realizezi si optimizezi un anunt pentru website-ul tau, iar Google il plaseaza pe pagina sa de rezultate de cautare, in sectiunea de link-uri sponsorizate. Tu platesti Google ori de cate ori cineva da click pe anuntul tau.
Totusi, Google Ads are anumite avantaje care nu pot fi ignorate sub nicio forma. De ce ar trebui sa folosesti Google Google Ads? Care sunt argumentele care sustin folosirea Google Google Ads?
1. Google Google Ads iti va spori traficul catre website aproape instantaneu.
Destul timp este necesar unui site sa-si mareasca rangul pentru a figura intre rezultatele de cautare organice pe Google. Scrisul articolelor dureaza, crearea unei retele sociale dureaza. Toate celelalte metode de sporire a traficului necesita investitia de timp. Sunt necesare cateva ore zilnice pentru punerea la punct a unei astfel de metode, iar rezultatele pot aparea abia dupa cateva luni.
Google Google Ads iti va spori traficul catre website imediat. In momentul in care ati creat o campanie si un anunt, vet beneficia si de trafic.
2. Google te va ajuta la fiecare pas
Google isi ia o mare parte din venit din anunturile Google Ads. Astfel, pentru a sustine inscrierea de noi utilizatori tot timpul, Google publica mereu cate un manual de utilizare nou, cate un blog sau alte informatii care sa iti usureze folosirea sistemului Google Google Ads.
3. Google Google Ads iti ofera informatiile de care campania dvs are nevoie ca sa reuseasca
Google Ads iti ofera unelte de cautare a cuvintelor cheie ca sa poti afla ce cuvinte folosesc competitorii tai. Google Ads te ajuta sa iti evaluezi campania dupa ce ai creat-o. Google Ads te tine la curent cu impresiile campaniei, CTR, CPC, te anunta mereu care este Quality Score-ul anunturilor tale pe o scara de la 1 la 10 si iti da mereu informatii despre cum iti poti imbunatati Quality Score-ul.
Estimeaza online campania ta Google Ads Consulta calculatorul de campanii adwords pentru estimari privind bugetul recomandat si rezultatele unei campanii Google Ads.