- Emotional Marketing. Atat Mihaela Nicola, CEO The Group, cat si Diana Olar, Managing Director Voucherry, au sustinut prezentari despre aceasta noua sub-categorie de marketing bazata pe emotii. Noile teorii sustin ca o legatura afectiva intre consumator si brand poate aduce mai multe beneficii (inclusiv vanzari si advocacy) brandului care mizeaza pe factorul emotional intr-o campanie de promovare. Amazon, de exemplu, doneaza 0.5% din orice comanda, plus inca 5 dolari din partea companiei, unui ONG ales de client la momentul cumpararii, iar acest lucru a influentat pozitiv rata de conversie a site-ului.
- Tools. Se pare ca business-ul magazinelor online a ajuns la un anumit grad de maturitate si a inteles importanta folosirii instrumentelor de masurare a KPI-ilor. S-a vorbit foarte mult de masurarea indicatorilor de performanta, de ce instrumente putem folosi in acest caz, si cum ne poate ajuta ele in imbunatatirea ratei de conversie. Cele mai relevante informatii in acest sens au fost oferite in cadrul unor workshopuri, precum cele sustinute de Chris Goward, CEO WiderFunnel (“Conversion Optimization Hands-On”), Valentin Radu, CEO Marketizator (“5 trucuri despre cum sa personalizezi traficul pentru a creste rata de conversie”), Liviu Taloi, Co-founder ECOMpedia si Community Manager GPeC (“Sexy Analytics) si Ionut Munteanu, PPC Marketing Specialist (“Smart 360 PPC Marketing”).
- Mix de offline si online. Unul dintre trendurile dezbatute in special in prima zi a conferintei a fost trecerea de la un mediu de existenta la altul, de la offline la online. Multe dintre business-urile internationale care in mod normal operau doar online (cum este, de exemplu, Net-A-Porter, retailer online de haine) acum au facut pasul in offline (in cazul Net-A-Porter, prin lansarea unei reviste de fashion pentru femei). Unul dintre speakerii panelului de Comert Online pe Verticala a identificat acest trend, spunand ca pe viitor nu va mai exista o distinctie clara dintre offline si online, o separare concreta. Multe business-uri vor fi nevoite sa actioneze in ambele medii pentru a-si asigura nu numai succesul, ci si un grad mare de constientizare al brandului lor.
- Segmentare. In cazul segmentarii, se pare ca procesul a aparut ca urmare a unei nevoi de diferentiere in actualul mediu competitiv, dar si pentru o promovare eficienta. O segmentare corecta este necesara in campaniile de promovare online, indeosebi, deoarece ajuta la diseminarea mesajului potrivit audientei potrivit. Un exemplu concret este procesul de Remarketing- pentru cei care au vizitat cel putin o data site-ul dvs si stiu despre ce este vorba, este afisat un mesaj de promovare si reamintire, in comparatie, de exemplu, cu mesajele orientate catre persoanele care au abandonat cosul de cumparaturi, sau chiar cu metodele de promovare uzuale catre o audienta noua, in necunostiinta de cauza.
- Personalizare. Pe langa segmentare, o alta metoda de diferentiere pe piata este personalizarea experientei pentru consumator cat mai mult (prin email, website, sms, etc). Intr-un mediu atat de competitiv, unde consumatorul este asaltat de reclame, oferte, reduceri, samd, o personalizare a mesajului, fie ca este prin mentionarea prenumelui in mail sau trimiterea unui newsletter personalizat pe baza cumparaturilor anterioare sau cosului de produse abandonat, personalizarea poate ajuta enorm in procesul de conversie, dar si loializare, a clientului.
Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari