Studii de caz
Testimoniale
"Noi ne ocupam de inregistrarea marcilor la OSIM si aveam nevoie ca sa afle de serviciile pe care le oferim cat mai multi clienti. Am apelat..."
"Colaborarea cu Today's inseamna profesionalism, eficienta si promptitudine. Noi, in BMW Motor AG Group, am ales sa lucram cu Today's..."
"Today’s a generat aproximativ 1.000 de lead-uri pentru departamentul Autovehicule de Ocazie al MIDOCAR, aceasta fiind, dupa calculele..."
"Mi-a placut ca inca de la inceput nu au facut promisiuni imposibil de realizat in bugetul respectiv. Dimpotriva! Rezultatele au fost peste asteptari. ..."
"Cu ajutorul celor de la Today's am avut curajul sa incercam o campanie Google AdWords si spre surprinderea mea am adus aproape 80% clienti noi..."
Aparitii Media
Acreditari
5 lucruri de stiut despre Universal Analytics
Cu putin timp in urma Today’s a participat, la invitatia Google Romania, la un training special pentru a prezenta functionalitatile si beneficiile Universal Analytics.
Ce trebuie sa stiti despre Universal Analytics, varianta premium Google Analytics?
1. Are un cookie cu 80% mai mic si este mult mai rapid. Universal Analytics (UA) are o viteza de reactie mai buna si ocupa un spatiu redus, doua beneficii importante pentru orice administrator de conturi Google Ads si Analytics.
2. Cross Device Tracking. O mare parte a prezentarii a fost concentrata pe prezentare functionalitatii de Cross Device. Formata pe un model de User ID and Password, optiunea este astfel functionala doar daca userul s-a inregistrat macar o data si nu si-a sters istoricul din spate. No log in= No cross device.
3. Rapoarte. Universal Analytics iti ofera posibilitatea de a analiza campania luand in calcul si factori precum device-urile (device overlap, segmentation, path, etc).
4. Masurarea rezultatelor. Pe langa masurarea activitatilor online, UA faciliteaza si observarea progresului in offiline. De exemplu, se poate incepe online si se termina offline prin telefon sau reprezentant de vanzari, iar UA poate ajuta la masurarea acestor conversii asistate. In plus, se pot masura si actiunile care nu implica schimbarea URL-ului, precum Prezenta pe website, Play Video, etc.
5. Dimensiuni. Varianta Premium Google Analytics incurajeaza folosirea unor dimensiuni cat mai specifice pentru segmentarea site-ului, care ajuta, ulterior, la masurea rezultatelor intr-un mod mai eficient si folositor pentru utilizator. Pentru un magazin de haine online se pot, de exemplu, crea dimensiuni pentru campanii de promo, de vanzari sezoniere, sau cumparaturi din sesiuni de reduceri finale. Acestea se pot adauga la nivel de categorie, cautari pe site sau pagini de brand. Mai mult decat atat, poti conecta informatiile din CRM cu Analytics si poti extrapola detalii precum varsta, sex, etc.
La momentul trainingului, foarte putine agentii/persoane foloseau Universal Analytics pentru campaniile lor (conform unui sondaj ad-hoc in sala), insa cu siguranta informatiile oferite de Google au crescut apetitul pentru aceasta varianta de observare si masurare a performantei online.